Opony przemysłowe Opony przemysłowe Opony przemysłowe Opony przemysłowe
Nie pamiętasz hasła?
Infolinia od 700 do 1900
77 413 40 80
W Koszyku:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/opony-byczyna/ftp/shop.doublestartires.pl/library/Cart.php on line 466

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/opony-byczyna/ftp/shop.doublestartires.pl/library/Cart.php on line 470
Brak pozycji
Waluta: PLN
Zmień walutę

Potrzebujesz Pomocy

Tel. 77 413 40 80 -› pomoc

e-mail: pomoc@doublestartires.pl

Zasady reklamacji

I. Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze.

W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera lub naszego pracownika spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta Double Star Polska w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.

II. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jakościowej jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie Double Star Polska Sp.z.o.o. Identyfikacji Kupującego dokonujemy na podstawie numeru zamówienia lub faktury VAT bądź paragonu.

III. Reklamację należy zgłosić w miejscu zakupu towaru, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Pracownicy Działu Reklamacji i Interwencji niezwłocznie skontaktują się z Państwem i poinformują o procedurze reklamacyjnej.

IV. W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z umową wymiana zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu.

W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma Double Star Polska Sp.z.o.o. zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych za uznane w procesie reklamacji opony lub felgi.

V. Koszty transportu towaru do/z reklamacji

Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, pod wskazany przez pracowników Działu Reklamacji i Interwencji adres.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej Double Star Polska Sp.z.o.o. zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę.

Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie ze środków transportu Double Star Polska Sp.z.o.o. W takim przypadku odbiór reklamowanego towaru od Klienta do firmy Double Star Polska Sp.z.o.o. lub do innego punktu reklamacyjnego odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub własnych pojazzdów. Ewentualne koszty zależą od tego czy reklamacja jakościowa zostanie uznana bądź oddalona.

W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie uznana Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z usługą transportową. Koszty transportu pozostają po stronie Double Star Polska Sp.z.o.o.

W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona koszty transportu pokrywa Klient zgodnie z tabelą zamieszczoną poniżej. Ceny zamieszczone w tabeli są cenami brutto.

Za usługę transportową Double Star Polska Sp.z.o.o. wystawia fakturę VAT

TowarIlość szt. do raklamacjiKoszt transportu do punktu reklamacyjnegoKoszt transportu z punktu reklamacyjnegoRazem
Opony1-45050100.00 PLN
Felgi1-2252550.00 PLN
Opony Przemysłowe1-2100100200.00 PLN
3-4150150300.00 PLN
Dla ilości >4 szt. koszty transportu ustalane są indywidualnie w trakcie rozmowy z operatorem.

Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

KoszykPokaż koszyk